اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

فرمانده سپاهی که برای گلستان پدری کرد/معروفی هرجا قدم می‌گذارد آنجا گلستان می‌شود

در روز ولادت امیر مومنان علی (ع) و روز پدر یادی کنیم از فرمانده سپاهی که برای استان گلستان پدری کرد در حقیقت سردار حسین معروفی هرجا قدم می‌گذارد به‌واسطه تفکر جهادی آنجا گلستان می‌شود.

فرمانده سپاهی که برای گلستان پدری کرد/معروفی هرجا قدم می‌گذارد آنجا گلستان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مردم  استان گلستان روزهای خوش خدمت سردار حسین معروفی به عنوان فرمانده سپاه نینوا گلستان را هرگز فراموش نخواهند کرد، فرمانده جهادی سپاه پاسداران در لحظات سختی و مشکلات همواره کنار مردم بود و تا رفع کامل مشکلات همچنان در کنار مردم ماند.

سردار حسین معروفی در طول دو سال خدمت صادقانه خود کارنامه درخشانی را از خود برای گلستانی‌ها به یادگار گذاشت فرماندهی که با تمام وجود برای مردمانش مشق ایثار کرد حال فرقی نمی‌کند این مردمان در گلستان باشند یا سیستان و بلوچستان و یا کرمان باشند و مهم آنست که هر جا معروفی قدم می‌گذارد آنجا گلستان می‌شود سردار عزیز خدمات ماندگارت در استان گلستان هیچگاه از ذهن مردم پاک نمی‌شود.

هنوز یادم نرفته است وقتی برای انعکاس اخبار جهادی شما و همکارانتان در سپاه نینوای استان گلستان در حال تهیه عکس با گوشی موبایل خود بودم گفتید از من عکس نگیرید گوشیتان خراب می‌شود، گوشی که چیزی نیست سردار جانم فدای شما و امثال شماهایی که در مکتب سلیمانی مشق ایثار کردید و برای آرامش و آسایش مردم تا پای جان ایستادگی کردید.

سردار حسین معروفی عزیز کارهای جهادی شما در تمام عرصه‌ها اعم از دوران جنگ، کارهای فرهنگی، اجتماعی و امروز نیز در مبارزه با ویروس کرونا بر همگان مبرهن است مرحبا به این روحیه بسیجی که در شما موج می‌زند.

وقتی خبر تودیع و معارفه‌شما در فضای مجازی را شنیدم بسیار ناراحت شدم وقتی مراسم معارفه شما به عنوان فرمانده سپاه ثارالله کرمان در این شهر با حضور سردار سلامی در فضای مجازی دست به دست شد تازه فهمیدم که حقیقت دارد سردار معروفی پس از سال‌ها دوباره به استان کرمان بازگشته تا فرماندهی سپاه این استان را بر عهده گیرد با این تفاوت که حالا مانند دوران دفاع مقدس دیگر حاج قاسم کنارش نیست.

سردار معروفی عزیز تاکنون هر قولی که دادید پای عهدتان بودید قول دادید حسینیه بزرگی در گرگان بنا کنید و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نکردید و بعد از تلاش‌های بسیاری که در این مسیر برداشتید موفق به ساخت یک حسینیه بسیار زیبا و درخور شان برای شهروندان گرگانی به نام «حسینیه ثارالله عاشقان» شدید.

هنگامی که سیل خسارات بسیاری به شهروندان گلستانی زد قول دادید تا اتمام سیل کنار مردم گلستان بمانید و به آنها خدمات‌رسانی کنید الحق و الانصاف چه خوب رسم برادری و پدری را به جای آوردید مانند یک پدر که برای فرزندش تلاش می‌کند برای یک استان پدری کردید و اگر امروز استان گلستان از سیل نجات یافت یک دلیل مهم آن وجود شما و بسیجیانی است که در این راه جانانه تلاش کردند.

البته در این مسیر دستگاه‌های اجرایی اعم از استانداری، راهداری، ارتش، نیروی انتظامی و سایر نهادها دخیل بودند که باید به همه آنها دستمریزاد گفت.

در زمان سیل قول بازسازی ۴۰۰ واحد مسکونی در منطقه سیل‌زده شهرستان آققلا و همچنین بازسازی 35 مدرسه در استان گلستان را دادید که از این وعده نیز سربلند بیرون آمدید.

وعده ساخت پروژه مخزن بتنی زمینی ۳۰۰متر مکعبی آب شرب روستای «مهدی‌آباد» شهرستان علی‌آبادکتول را دادید و پیش‌بینی ساخت این پروژه قرار بود در مدت 90 روز انجام شود که طی مدت 60 روز به اتمام رسید و 160 میلیون تومان در این زمینه صرفه‌جویی شد.

و امروز وقتی نظاره کردید مردم گلستان با مشکل ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند تمام عزمتان را جزم کردید و گفتید «رسالت پاسداری ما ایجاب می‌کند که در سختی‌ها به صورت ویژه در کنار مردم باشیم و سپاه استان گلستان این آمادگی را دارد که در برابر ویروس کرونا به مردم شریف استان خدمت کند».

می‌گذریم از شمارش تمام خدمات خالصانه و صادقانه‌ای که شما در طول دوران فرماندهی خود در استان گلستان انجام دادید که اگر بنویسم قطعا یک کتاب خواهد شد.

همیشه گفتید «کسی که مشکلات مردم را ببیند و از کنار آن به سادگی عبور کند انقلابی نیست و شاه کلید و رمز ماندگاری تمام این اقدامات، اخلاص در عمل است» این سخنان تنها از دهانی تراوش می‌کند که در مکتب سلیمانی درس ایثار گرفته سخنانی که همراه با عمل نه در حد شعار و وعده.

سردار معروفی عزیز هر قولی که دادید پای عهدتان ماندید و تا آن را عملی نکردید دست از کار نکشیدید در طول دوران خدمتتان در استان گلستان فقط یک وعده دادید و نتوانستید به آن عمل کنید آنهم دعوت بهترین دوست و همرزمتان «سردار سرلشکر و سپهبد حاج قاسم سلیمانی» به استان گلستان بود.

خوشا به حالتان که 37 سال افتخار شاگردی در مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی را داشتید و چه خوب به تکلیفتان در استان گلستان مهد رنگین‌کمان اقوام اعم از ترک، کرد، لر، بلوچ، فارس و سیستانی عمل کردید.

مردم استان گلستان همواره قدردان زحماتی که شما به عنوان فرمانده سپاه نینوا استان گلستان برایشان کشیدید هستند و چیزی جز این از کسی که دست‌پرورده مکتب سلیمانی است نمی‌رود.
خبرگزاری فارس استان گلستان برای سردار حسین معروفی «فرمانده سپاه ثارالله شهر کرمان» آرزوی توفیق و سربلندی می‌کند.

انتهای پیام/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول